Pewny sklep z odżywkami

Kontynuując temat gdzie kupować odżywki mogę polecić Wam sprawdzony dwukrotnie sklep z odżywkami, który zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Pierwszy zakup to była niedziela 23 godzina. We wtorek rano był u mnie już kurier z dobrze zapakowaną paczką, w taki sposób że nikt trzeci nie był w stanie rozpoznać co w niej jest. To ważne, gdyż dużo ludzi uważa odżywki za coś złego zblizonego do sterydów i wolałbym aby moii sąsiedzi nie wiedzieli że stosuje suplementy diety.

Przy drugim zakupie niestety z mojej winy nie mogłem odebrać przesyłki z powodu nieplanowanego wyjazdu i paczka została zwrócona do sklepu. Wystarczyło że napisałem do nich wyjaśniając całe zamieszanie a na drugi dzień miałem już przesyłkę dostarczoną do drzwi. Oczywiście nie musiałem nic dopłacać, co było dla mnie ogromnym zdziwieniem.

Z reguły nie reklamuję żadnych sklepów i produktów ale dlatego że tak mnie potraktowali postanowiłem napisać o tym i mam nadzieję że wy także będziecie zadowoleni z zakupów w tym sklepie.

Leave a Reply

